Blue and Pink


Zdravo dragi moji, evo me opet sa novim postom i u ovom ću vam pisati o kombinaciji dve moje omiljene boje. Mada teško je za mene definisati omiljenu boju, jer ih volim sve, sve boje i nosim i volim da ih kombinujem i uklapam jednu sa drugom i ne vodim se pravilima da sve mora da bude slično i da sve mora da se slaže, jer smatram da se tako postiže samo monotonija, a s obzirom da je danas kreativnost poželjna preporučujem vam da pustite mašti na volju i pravite svoje šarene odevne kombinacije. Naravno sve u umerenim količinama, ne preterujte. Većina žena i devojaka voli nežne i pastelne boje, pa tako i ja i zato sam uz ovu preslatku Springfield-ovu košuljicu sa malim crnim tačkama koje možete videti na jednoj od zumiranih slika, kombinovala sa predivnom šarenom ešarpom iz Parfois, jedne od najboljih radnji u Beogradu za torbe, nakit, satove, ešarpice i šalove. Naravno uz sve to idu i nezaobilazne "iscepane" farmerke, koje imam baš, baš dugo, ali ih obožavam i ne želim da ih se otarasim. Ne znam vama, ali ova kombinacija mi je toliko slatka i ženstvena i rekla bih da su ove dve boje zasluže za nežan girly look. Tako da , ako želite da budete slatke i ženstvene kombinujte bebi plavu i bebi roze i pun pogodak. A  ako tražite dodatne "đinđuvice" prošetajte do Parfois radnje u Ušće Shopping Centru i obradujte sebe nekom malom ženstvenom sitnicom. Kisses

Hello my dear, I'm here again with my new post and this time I'm  going to write about the combination of two of my favorite colors. It's hard for me to choose my favorite colors, because I like them all, and I wear them all, and I like to mix them with each other, because I'm not leading myself with rule that everything has to be in same color and matching. It's just making one boring picture and I think you should let your creativity lead you and let you combine different colors, but don't mix too much of them, you are not going to a circus. Most of women and girls like gentle pastel colors, so do I, and that's why I picked those two for my post. I mixed this beautiful shirt from Springfield store with little dots on it, as you can see in the picture below, with this gorgeous pink scarf which I have bought in Parfois store. It's the best store in Belgrade where you can find good accessories and bags and scarfs. They have jewellry too. Of course the ripped jeans are unavoidable. I have them for so long and I just can't get rid of them. I don't know what you think about it but I'm thinking that this combination is so girly and sweet and those two colors are credited for it. So if you want to feel beautiful and gentle combine those two colors and go to Parfois to find little thing that will complete this look. 'Till the next time. Kisses











I'm wearing:
Shirt  Springfield
Scarf Parfois
Jeans (old) unknown
Boots (similar) Zara
Coat  New Yorker
Bag   Carpisa

Photography by: Chubbs

You Might Also Like

27 comments

  1. Znam da ovo nema veze sa postom, al gde nadje ovog decka ccc :D Samo nastavi ovako sa blogom sve najbolje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Decko je I vise nego savrsen :P hahaha, hvala, hocu :D

      Delete
  2. Jedino farmerice nisu okej, tamnije bez posvetljenih delova. Super ti je blog samo nastavi. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na sugestiji i na komplimentima. Drago mi je da ti se svidja! :D

      Delete
  3. Super ti je blog, samo sto mislim da bi trebala malo da smrsas. Imas par kilograma viska, a to je svakako bitno u ovom poslu. Pozdrav, sve najbolje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, slazem se potpuno! Ali dok je ispitni rok nista od toga, morace malo da priceka! :P :D Hvala na sugestiji i komplimentima :*

      Delete
  4. Ti si meni odlicna draga.Kilaza kao kilaza,super si! Samo tako nastavi.Vrhunski si obucena,imas stila i ukusa :) A sto se tice negativnih komentara upucenih tebi,uvijek ce ih biti.Ako imas visak kila,to ti je jedina mahana! To ti je odlicno,bolje nego da si premrsava.Iskljucivo budi svoga stila.Ne moraju sve bloggerke biti mrsave. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na podrsci komplimentima.Cinjenica je da na slikama izgledam mnogo krupnija nego sto stvarno jesam, naravno, mogla bih da smrsam dva, tri kg maksimalno, ali vise od toga vec ne bi bilo lepo. Hvala ti jos jednom I volim da cujem svacije misljenje, mnogo mi znaci! :D :*

      Delete
  5. izgledas super!
    jako lepo dopada mi s kako pises! ako zelis mozemo da se zapratimo :)
    puno pzdrava
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, naravno, evo sad cu da te zapratim. :) :*

      Delete
  6. Predivna si! Veoma kreativna i uvijek nas iznenadiš sve boljim i boljim postovima! :) <3

    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/music-kills-pain.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/11th-episode-got-me-like.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga puno, bas mi je drago da ti se svidja! ^_^ :D

      Delete
  7. Super post! Predivna si i sve stvari ti lepo stoje! <3
    Novi post kod mene...http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2016/01/new-makup-products.html

    ReplyDelete
  8. Super post! Predivna si i sve stvari ti lepo stoje! <3
    Novi post kod mene...http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2016/01/new-makup-products.html

    ReplyDelete
  9. Super post!!! Kombinacija je prelepa

    Pogledaj i urvrati komentarom naš novi post- http://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-maskice.html

    ReplyDelete
  10. Sugestija ne piši sama sebi loše komentare. To se odmah primeti i kod blogera i kod čitaoca. Ovo su ljudi koji prate blogove po par godina i dobro znaju i za to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zašto bi iko sam sebi pisao loše komentare. Nebulozno mi je. Nisam baš toliko sišla s' uma. Hvala na sugestiji. Mada beznačajnoj, ali hvala.

      Delete
  11. Sviđa mi se post :)

    Pozdrav sa novog bloga /http://vintagemaniac9.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, posetiću tvoj novi blog. I želim ti puno sreće. :)

      Delete
  12. Zanimljiv post.Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Draga i ja se isto vodim sa tim da ne moraju smao dve boje da se slazu u kombinovanju,treba pustiti masti na volju,ali u umerenim kolicinama :)
    Postala sam clan tvog boga,pa ako zelis uzvrati,istoo sam te zapratila na instagramu,pa i to ako zelis uzvrati(kataleja1)
    http://katarinakataleja.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. very beautiful outfit, I love your scarf.

    ReplyDelete