Getting ready for summer with StyleWe Bikinis


Hi everyone, today we are going to talk about bikinis. StyleWe site already prepared for us some great bikini models and here I have chosen 2 favorite models in different colors for you. My favorite one is this black bikini on the first photo and I like it because of it's beautiful high bottom. Also that green one is awesome. Can't wait for summer but until than check out some amazing bikinis by clicking on these links below the text. Love you xoxo


And something a little bit different 




Ćao svima, evo me i danas sa jednom temom o kojoj počinjemo na vreme da pričamo. A to je leto, more, bazeni, sunce i odmoooor. I ako je kod nas još uvek hladnjikavo i nije vreme ni za kupanje ni za bikinije mi ćemo uprkos tome da se bar malo zagrejemo pričajući o letu i o novim trendovima koji će ovog leta biti aktuelni. StyleWe sajt za va pripremio je nove modele bikinija, a ja sam iz cele ponude izabrala dva omiljena modela, koje sam odlučila da vam predstavim u različitim bojama. Moj favorit je bikini na prvoj slici, a to je ovaj crni bikini sa dubokim donjim delom. Kako se vama dopadaju? Pogledajte još od njihove ponude na linkovima koje ću vam ostaviti iznad teksta. Love xoxo






          




You Might Also Like

1 comments