Leather Jacket

 Ćao svima, i evo me posle sto godina konačno da se pojavim na ovom blogu i napipem vam par reči. Zbog gomile obaveza stvarno ne stižem da se bavim blogom i to mi baš, baš nedostaje, ali potrudiću se da se vratim modi i blogovanju, a do tada biću više prisutna na Instagramu pa se svakako vidimo tamo. Današnja tema je inspirisana jednim od mojih omiljenih odevnih komada ovog proleća i samo zbog njega ovo i pišem, a taj odevni komad je moćna crna Kožna jakna. Dobra kožna jakna, jednobojna kombinacija ispod nje, jednostavan nakit i to je to! Moderno, udobno, a opet slatko i ženstveno. Evo je moja kombinacija, a ispod sam vam ostavila i par sličica koje su me inspirisale da napišem ovaj post. Vidimo se uskoro! Love xoxo
 Hi everyone, and here I am again after long long time and so happy to write to you again. Really don' have enough time these days to write to you but I will try to get back to fashion and blogging, and until then I'll be more present on Instagram so be sure to check out my insta profile. Today's topic was inspired by one of my favorite pieces of clothing this spring and that  is powerful black leather jacket. A good leather jacket, solid color combination below, simple jewelry, and that's it! Modern, comfortable, yet sweet and feminine. Here is my combination, and below I have left a few pictures that inspired me to write this post. See you soon! Love xoxo








You Might Also Like

7 comments