Cowboys and Aliens


Hello my dear followers, I'm sorry for such a long break I took from writing posts but I had to focus on some other things. Today for you I have this blog post dedicated to summer, countryside and life out of city. My beautiful friend helped me with those amazing pictures and was male model here and my dear boyfriend made us these amazing photos. I hope you will like this post and photographs. I am in love with this amazing shirt from Pull and Bear shop, and of course my fav ripped jeans. Enjoy! Lots of...Kisses

Zdravo dragi mojii, ja se izvinjavam što ovako dugo nisam pisala, ali u prethodnom periodu fokusirala sam se na par drugih stvari. Ali evo me nazad sa jednim sjajnim postom inspirisanim životom na selu i letom. Ja sam uživala slikajući se sa mojim divnim drugom koji mi je i ovaj put bio od velike pomoći kao muški model. I naravno zahvaljujem se mom divnom dečkom na ovako sjajnim slikama. Košuljica je prosto prelepa i možete je naći u Pull and Bear radnjama, a farmerke su moje omiljene, kupljene još ranije u Terranovi. Uživajte! Kisses


I'm wearing: 

Shirt Pull and Bear
Jeans Terranova
Hat from Greece
Glasses Ray Ban

My latest video: 











You Might Also Like

4 comments

  1. Nice look and great photos!

    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. Predivan outfit!Ovo je i moj neki stil,tako da mi se baš dopada.I slike su sjajne,sve pohvale :).Pogledala sam i tvoj video i mogu reći da si sjajna i blogerka i jutjuberka.

    Na mom blogu je post o tome zašto bi škola trebala da počinje u oktobru-http://anjasworld1.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Charming!
    I like how it looks both romantic and cool)
    KireiKana

    ReplyDelete
  4. Amazing look!! I love the post

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ReplyDelete