You'll never shine if you don't glow


Najvise na svetu volim da pisem blog ovako bezveze, skroz opusteno, bez nekog "stiskanja", preteranog razmisljanja o pravopisu. Vec sasvim opusteno, lagano, onako iz glave, sta mi padne na pamet prvo to i pisem. I iskreno, bas mi prija. Bas mi prija ovaj povratak u blogerske vode, ponovno pisanje bloga i nove slicice. Za sve su to zasluzni praznici i drustvene mreze. I iskreno, ove slike bile su mi tolikoo lepe da je prosto steta ne iskoristiti ih. Moja draga drugarica Milica slikala je, a ja sam bila model, i ispale su odlicno. Ne znam kako se vama svidjaju, ali meni su bas onako prave Instagram slicice. Da, od pre vec par meseci na Insragramu sam @lena_lennaaa pa me zapratite da vidite jos novih kombinacija i slicica iz ovih praznicnih dana. 

Hajde da se bacimo na temu ovog posta. A glavna tema je KAPUT. Zasto bas kaput? Jer ce sledeci blog post biti posvecen bundi, a za sada kaput je moj omiljeni odevni predmet ove godine. Kao sto sam oduvek i govorila kaput stvarno jeste jedan od  najelegantniji odevnih predmeta i uvek ce biti, on ce cak i casual kombinaciji dati mali deo elegancije i profesionalnosti. Ja ih bas volim. Kakva je situacija kod vas? Da li ste ipak "kaput osoba" ili "jakna osoba"! Za divno cudo ovo je najjeftiniji, a najlepsi kaput koji sam ikada imala! iz Stradivarius radnje je i bio je samo 7000 din, ali ja ga obozavam. I to je samo jos jedan dokaz da nije sve sto je skupo i lepo. 

Until the next time ...kisses <3




You Might Also Like

2 comments